Főoldal

Viszonteladóknak

Szállítás

Webáruház

Partnerboltok

Katalógusok

Kosár

Kapcsolat

   
Kategóriák
 
 
 
 
 

Vásárlási információk

 
 

Általános Szerződési Feltételek

Cégnév: Eurostar Kft. 
Székhely: Magyarország 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.
Adószám: 10670226-2-41 
Cégjegyzékszám: 01-09-161957
Telefonszám: 06/1/4536050
Fax: 06/1/4536040

A szolgáltató nem természetes személy, képviselője: Janzsó Csaba ügyvezető 

A cégbejegyzés, 1991 december 16-án a Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság által történt.

Regisztráció-vásárlás: 
Az internetes áruházunkban ugyanúgy keresgélhet, böngészhet, mint bármely kedvenc boltjában. Képzelje magát egy óriási raktárba, ahol csak olivaolaj tartalmú készítmények találhatók, a www.olivaegészség.hu pedig egy olyan eszköz, amely mentesíti attól, hogy több „kilométert” kelljen gyalogolnia.

A termékek közötti böngészéshez, keresgéléshez nem kell regisztrálnia! A regisztráció csak a vásárláshoz szükséges (lásd lentebb!)
A regisztrációra a jobb oldalon található Regisztráció szövegre kattintva van lehetőség, ekkor meg kell adnia felhasználónevét, jelszavát, az e-mail címét, illetve a többi szükséges adatot. 
Regisztráció befejezése után a rendszer azonnal azonosítja Önt, így várakozás nélkül folytat-hatja vagy rögtön elkezdheti vásárlását.
Fontos!! Önnek NEM kell várnia semmilyen ideiglenes jelszót, vagy visszaigazolást a regisztrációjáról.

Amennyiben Ön kereskedő, kérem, válassza a Viszonteladóknak részt a regisztráció megkezdéséhez. A regisztráció ugyan az, mint a fentiekben leírtak, azonban, regisztrációját 1-2 munkanapon belül érvényesítjük.

Termék keresése:
Ha egy konkrét terméket keres, akkor a felső menüsorban található, „termékkereső” funkciót ajánljuk. Ide a termékre utaló névrészletet, vagy cikkszámot beírva és egy „entert” nyomva  középen megjelenik az Ön által keresett termékek listája, képekkel.
Termék megrendelése: 
A termékek / bal oldali menüpontra kattintva van lehetőség a termékek kiválasztására, megrendelésére. 
A kiválasztott termék mennyiségét a kosárba mezőben lehet megadni, majd a gombra kattintva a kiválasztott termék bekerül a kosárba. 
A megrendelésre kiválasztott termékeket a jobb oldalon található Kosár tartalma szövegre kattintva nézheti meg. 

A webáruházban található termékek árai az ÁFA-t tartalmazzák. 
A minimális rendelés összértéke: 1.000 Ft . 

Lehetősége van egy rendelési tétel törlésére, a töröl szövegre kattintva. 

A megrendelés folytatásához a Kosár tartalmának megrendelése szövegre kattintva van mód. Abban az esetben, ha még nem jelentkezett be, akkor a Felhasználó: Jelszó: mezők kitöltésével és a Bejelentkezés gombra kattintva megteheti. A megrendelési folyamat csak ebben az esetben folytatódik. A bejelentkezés után a kosár tartalma megmarad. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, kérjük a Regisztráció pontban leírtak alapján a regisztrációt, végezze el. A megrendelési folyamat csak ebben az esetben folytatódik. A Rendelési adatoknál a program automatikusan hozza a Saját adatoknál megadott számlázási és szállítási adatokat. 

A Megrendelés elküldése szövegre kattintva a megrendelés véglegessé válik, módosítására már nincs lehetőség. A megrendelésről a megrendelő e-mailben kap egy visszaigazolást. 

A megrendelését 24-48 órán belül telefonon, vagy e-maliban feldolgozzuk.

Szállítási határidő:
 
maximum 5 munkanap, de a csomagok döntő többsége 2 munkanapon belül célba ér. 
Ha ez nem lehetséges (elfogyott a termék), telefonon értesítjük Önt. 
A kiszállítási költség a megrendelőt terheli, csomagolási díjat nem számolunk fel. 
A megrendelt termékek összértékét a szállítási költséggel a termék(ek) átvételekor a szállítónak kell kifizetni, eltérő fizetési módra csak egyéni megállapodás(szerződés) esetén  van lehetőség. 

Ha a szállító, a csomag kiszállításakor nem talál a megadott címen senkit, még egy alkalommal megkísérli a kiszállítást. 
Az át nem vett árut, visszaszállítja a feladónak (webáruház üzemeltetője). 
Az át nem vett és visszaszállított csomagokat, nincs módunkban ismételten feladni. Megértésüket köszönjük. 

A csomagok minimális kézbesítési díja 2300 Ft. Amennyiben rendelése átlépi a 30000 Ft értékhatárt szállítási költségét átvállaljuk.
Pontos és aktuális szállítási költséget a raktar@olivaegeszseg.hu , vagy a telefonos elérhetőségeinken tudunk megadni.
Elállási jog: 
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele.
Elállás esetén, az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.
Szavatosság: 
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft. a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Megeshet, hogy az Internetes web áruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben az Ön teendője a következő:

  1. Ön felveszi a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, telefonon, vagy e-mailben, jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét
  2. munkatársunk, miután megállapítja a termék értékét és minőségét/állapotát a számla visszakeresését követően, közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott terméket csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan, sértetlen terméket minden esetben visszaveszünk a Ptk.-ban előírtak szerint!
  3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
    Eurostar Kft, Hungary 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.
    Kérjük, hogy a csomagot értéknyilvánítással adja fel, és NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és amennyiben az megfelelő, piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.
Jótállás: 
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. 
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük, őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig!!!
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eurostar Kft-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Eurostar Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)


A rendelet teljes szövege itt olvasható!

- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről


Szavatossági problémák:
Ha a megvásárolt eszköz a szavatossági időn belül megromlik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán az Eurostar Kft, Hungary 1033Budapest, Szentendrei út 89-95., a vásárlást igazoló számlával együtt. Kérjük, hogy a visszaküldött terméket mindig saját költségén küldje vissza, mivel portósan visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérem, keresse telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 06/1/4536050-es számon. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

Nyitvatartási idő: Az aktuális nyitvatartásunkról, felvilágosítást kérhet e-mail-ban, vagy telefonos elérhetőségeinken.

Címünk: Eurostar Kft, Hungary 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.

Adatvédelem
A webáruház üzemeltetője a számlázási és szállítási adatokat bizalmasan és titkosan kezeli, 3. félnek nem szolgáltatja ki, csak a webáruház működéséhez használja. 

A web áruházunkban történő megrendeléssel, amely történhet telefonon - szóban, írásban e-mail, fax, illetve levél formájában, a vásárló automatikusan elfogadja az Általános Szállítási Szerződésben foglaltakat.

Amennyiben a felek között bármilyen jogi vita merül fent azt az Eurostar Kft. székhelyén, lévő Bíróságon rendezik.

Felügyeleti szervek: 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: 
(1052 Bp., Városház u.7., tel.:318-2681)
 
 
termékkereső
 
 
 
 
bejelentkezés
 

név:
jelszó:

regisztráció >

 
 
 
kosár tartalma
 

A kosár használatához be kell jelentkeznie!

 
 
 
termékkínálatunk
 
 
 
 
 
Vásárlási tájékoztató | Viszonteladóknak | Kapcsolat
minden jog fenntartva: olivaegeszseg.hu 2013
msbt design